Táncruha tudnivalók

Mi a teendő, ha valaki lemaradt a méretvételről?

Szerződéskötéskor küldünk a kapcsolattartó saját e-mail címére egy linket, amelyre kattintva e-mail címe és az e-mailben tőlünk kapott jelszava megadásával be tud jelentkezni saját felhasználói felületére. Ezen oldalon keresztül bármikor meg tudja tekinteni a szerződéssel kapcsolatos információkat, például a megrendelt táncruhák típusát, darabszámát, a résztvevők méretadatait, vagy a befizetéseket. Amennyiben nem sikerült az összes táncos nevét, illetve méreteit rögzítenünk a szerződés megkötésekor, akkor azok is egyszerűen pótolhatóak rendszerünkön keresztül a bal oldalon található Méretadatok fülre kattintva, a rendezvényt megelőző két hétig.

Hogyan zajlik a csoportos méretvétel?

A igazításhoz szükséges méretvétel a szerződés megkötése és a regisztrációs díj kifizetése után, az iskolában, vagy a Szalonban történik, ahol minden egyes bérlő méretét levesszük, ami a ruhák bealakításához szükséges (mell, derék, csípő, cipő stb.).

Miért van szükség kapcsolattartóra és mi a szerepe?

Megszervezi a résztvevőkkel a ruhák átvételének helyét és időpontját, előzetesen összegyűjti a hátralékot, felügyeli a ruhapróba zökkenőmentes lebonyolítását, és segít a ruhák visszavételének megszervezésében. Arra szeretnénk nyomatékosan megkérni a megbízott képviselőt, hogy a szükséges szervezési kérdések tisztázása érdekében lehetőleg legyen elérhető telefonon vagy e-mailben, mihamarabbi visszajelzésével pedig segítse közös munkánkat. Ki-, illetve visszaszállítással megrendelt ruhák esetén különösen fontos, hogy a rendezvényt követő kavarodásban minél hamarabb megtaláljuk a kapcsolattartót, ezért a telefon feltétlenül legyen kéznél. Nem tudjuk elégszer kihangsúlyozni, hogy egy csoportos (akár 100 fő feletti) bérleti szerződésnél valóban komoly szerep és felelősség hárul a kapcsolattartóra. Nagyobb létszámnál nyilvánvalóan nem lennénk képesek zökkenőmentesen kommunikálni az összes résztvevővel, ebben a koordinációban segít a kapcsolattartó személy, akit előzetesen a csoport megválasztott, megbízást és felhatalmazást kapott a ruhabérléssel kapcsolatos ügyek intézésére. 

Mi történik, ha nem viszem vissza időben a csoportosan bérelt táncruhámat?

Kérünk titeket, hogy időben juttassátok vissza a ruhát, hiszen a következő bérlőnek is ugyanolyan állapotban szeretnénk kiadni, ahogyan te is kaptad, ehhez viszont időre van szükségünk. Ha késel, a napidíj minden esetben 5.000 Ft.

Mennyi ideig tart a ruhaigazítás?

Nagyon változó. Ügyféltől és ruhától függően lehet 5 perc, de 20 is, ennél több időre nincs szükség. Ami plusz időt jelenthet, az az adminisztráció, és a megfelelő kiegészítők kiválasztása.

Mennyi van a különböző táncruháitokból?

Azt kell, hogy mondjuk, elegendő mennyiségű. ;)

Hogy történik a méretre igazítás?

Amennyiben kiszállítással kértétek a ruhákat, úgy a ruhák bemutatása után mindenkit egyesével lemérünk. Ilyenkor egy centis méretvétel történik, ami alapján tudjuk, hogy milyen méretű ruhából, mennyire van szükségetek. Azt tudnotok kell, hogy mi nem úgy dolgozunk, hogy előre összekészítjük mindenkinek személyre szabottan a ruhákat ezek alapján a méretek alapján, hanem a kiadáskor, helyben igazítjuk rátok. Hiszen gondoljatok bele, hogy a bemutatás/foglalás között akár 5 hónap is eltelhet és tapasztalataink szerint sokat tudtok változni ennyi idő alatt és ezeket a változásokat azonnal orvosolni tudjuk.

Amennyiben a Szalonból viszitek el a ruhákat, úgy a fenti események házon belül zajlanak.

Ki hozhatja vissza a bérelt termékeket?

A kölcsönzött ruhákat bárki visszahozhatja szalonunkba, de több ruha esetén érdemes az összes terméket egyben visszaszállítani, így az esetleges késedelemmel járó pluszköltségek is elkerülhetőek. 

Mennyibe kerül a ruhabemutatás?

Teljesen ingyenes. :)

Bérelhetünk táncruhákat akkor is, ha nem szalagavatóra kell?

Természetesen más eseményre is tudtok táncruhát bérelni tőlünk ugyanazokkal a feltételekkel, mintha szalagavatóra vinnétek.

Milyen magas a sarka a szandálotoknak és a karakter cipőtöknek?

A szandálnak 6 cm-es, a karakter cipőnek pedig körülbelül 4. A vélemények szerint mind a kettő nagyon kényelmes. :)

Mennyi a táncruhák regisztrációs díja?

Ruhabérlésre vonatkozó regisztrációs díjak összegének táblázata
   
Bérleti díj: Regisztrációs díj összege:
   
0 Ft -7000 Ft 1.000 Ft
7.001 Ft - 10.000 Ft 2.000 Ft
10.001 Ft - 15.000 Ft 5.000 Ft
15.001 Ft - 20.000 Ft 6.000 Ft
20.001 Ft - 25.000 Ft 7.000 Ft

Kiszállítással vagy Szalonból elvitellel kérjük a ruhákat?

Ha kiszállítással kéritek (300.000 forint feletti összrendelés esetén) a ruhákat, akkor mi elmegyünk az adott intézménybe bemutatni nektek azokat, ott le is vesszük a méreteiteket, valamint a rendezvény hetében táncruhás csapatunkkal ismét ellátogatunk hozzátok és egy tantermet átalakítunk egy kisebb varrodává. Ilyenkor történik a méretre igazítás és a kiegészítők kiválasztása. A hátralék kiegyenlítése után már át is adjuk a személyre szabott darabokat. A kiszállítás előnye, hogy mi megyünk hozzátok, Sőt! Az esemény végén, a helyszínről el is szállítjuk a számotokra már feleslegessé vált ruhákat. 

Szalonból átvétel esetén ti jöttök el hozzánk és minden a Teréz krt. 41-ben történik, onnan viszitek el és hozzátok vissza a ruhákat a rendezvény utáni munkanapon.

 

Hány főtől él a csoportos keringőruhák kedvezményes ára?

Öt főtől tudjátok igénybe venni a kedvezményt, de kizárólag az egységes, csoportosan bérelhető keringőruhákra.

Mire való a meghatalmazás és kinek kell kitölteni?

Minden csoportos bérleti szerződésben szereplő résztvevőnek egy közös meghatalmazást kell adnia a kapcsolattartó személynek. Ebben az esetben elég csak egyszer aláírni a meghatalmazást minden bérlőnek, amivel a választott kapcsolattartó a továbbiakban gördülékenyen tudja intézni a ruhabérlést. Amennyiben a bérlő még nem múlt el 14 éves, úgy valamelyik törvényes képviselője szükséges az aláíráshoz. A meghatalmazáson néhány fontos személyi adatot kezelünk (név, lakcím, személyi igazolvány szám, édesanya leánykori neve, születési hely és idő), ezért az adatkezelési szabályzatunk törvényesen és biztonságosan rendelkezik a személyes adatok felhasználásáról. Adatkezelési szabályzatunk a honlapunkon, a www.boglarkaszalon.hu/Adatvedelem menüpontban és személyesen üzleteinkben is megtekinthető.

Mi a teendő, ha valaki a saját cipőjében szeretne táncolni?

Kizárólag keringő ruhák esetében van jelentősége a ruha hosszának szempontjából a választott cipő sarokmagasságának. Amennyiben nem az általunk kínált tánccipőt szeretné valaki viselni, akkor ezt a kapcsolattartó felé mindenképpen jelezni kell, illetve pontosan le kell tudni mérni a viselni kívánt cipő sarokmagasságát. A kapcsolattartó saját online belépési felületén rögzíteni tudja a mért adatokat. Ha valaki változtatni szeretne, arra is van mód, de legkésőbb 2 héttel a rendezvény előtt tudja megtenni a módosításokat.

Mi történik, ha bármilyen okból kifolyólag cserélődik az egyik résztvevő?

A személy- és adatmódosításokat a kapcsolattartó a rendezvényt megelőző két hétig saját felhasználói felületén keresztül tudja intézni, ezután már csak az e-mailben jelzett és általunk jóváhagyott módosításokat tudjuk rögzíteni.

Hogyan lehet ruhát lemondani vagy pótrendelést leadni?

Ezekben az esetekben az info@boglarkaszalon.hu e-mail címen a kapcsolattartó tudja jelezni felénk a kívánt módosítást. Az e-mailben mindenképpen fel kell tüntetni az intézmény és a csoport nevét, a rendezvény dátumát és a ruha típusát. Az e-mail megérkezésétől számított 48 órán belül visszajelzést fogunk küldeni a kéréssel kapcsolatban. Lemondást, illetve pótrendelést kizárólag a szerződésen megjelölt kapcsolattartó tud intézni.

Mi a teendő, ha változik a kapcsolattartó a szerződésen rögzített személyhez képest?

A kapcsolattartó személy cserélődése különösen fontos jogi változás a szerződés szempontjából. Ebben az esetben a módosítást a korábban megjelölt, a szerződésben rögzített személy tudja kezdeményezni írásban, az info@boglarkaszalon.hu címre küldött e-maillel. Az elektronikus levél megérkezésétől számított 48 órán belül felvesszük a leendő kapcsolattartó személlyel a kapcsolatot és a jogfolytonosság megtartása mellett újra kötjük a szerződést.

Mikor lesz a ruhák átadása?

A bérleti szerződésen szereplő termékeket mindig azon a héten adjuk át, amikor az esemény van. Két héttel a rendezvényt megelőzően munkatársunk telefonon egyeztet a kapcsolattartó személlyel az átadás pontos dátumáról. Szalonunk minden esetben garantálja, hogy a bérelt táncruhák időben, fennakadás nélkül eljutnak a bérlőkhöz, legkésőbb a rendezvény napjáig.

Ki veheti át a ruhákat?

Csoportos ruhabérlés esetén a kapcsolattartó közreműködése is szükséges a ruhák átadásához, de mindenképpen a résztvevők személyes jelenlétével zajlik a végső ruhapróba. Ha valaki esetleg nem tud megjelenni a ruhák átadásakor, a próba nélkül kiadott termékekre sajnos nem tudunk felelősséget vállalni.

Mi szükséges a ruhaigazításhoz?

Ruháinkhoz minden szükséges kiegészítőt mi biztosítunk. Abban az esetben, ha valaki a saját cipőjében szeretne táncolni, azt mindenképp hozza magával a ruhapróbára. Keringő ruha bérlés esetén a ruhához szánt melltartóval érdemes megjelenni a ruhapróbán. Amennyiben mégis elfelejtené valaki elhozni a ruhapróbára a viselésre szánt saját cipőjét, úgy sajnos nem tudunk garanciát vállalni a tökéletes megjelenésre.

Miben szállítható a ruha?

A tőlünk kapott névre szóló cipzáras ruhazsákban.

Mi történik, ha valaki nem tud megjelenni a ruhák átvételekor, vagy cserére van szüksége?

Csütörtökönként délután 16 és 18 óra között biztosítunk pótpróba időpontot szalonunkban. Ekkor van lehetőség az utólagos korrekciókra, cserékre is. Előzetes bejelentkezés nem szükséges.

Mikor kell fizetni a hátralékot?

A bérleti díj hátralék kifizetése a ruhák átvételekor esedékes, melyet előzetesen összegyűjtve, egy összegben a kapcsolattartó intéz.

Mi történik, ha valakinek jelentősen megváltozik a ruhamérete a méretvételhez képest?

Ha nagyobb súlyváltozás következne be, azt feltétlenül jelezni kell a kapcsolattartó felé, aki az egyedi online belépési felületén módosítani tudja a méretadatokat a rendezvényt megelőző két hétig. Jelentősebb súlyváltozás az, ha valaki 5 kg-nál többet változott. Ha valaki a szükséges paraméterek lemérésével nem boldogul, kollégáink szívesen leveszik a méreteket szalonunkban.

Mi történik, ha megsérül a ruha vagy elvész egy kiegészítő?

Bízunk benne, hogy ez nem fog bekövetkezni, ha mégis megtörtént a baj, akkor utólag kárpótlási díjat kell fizetni. Az aktuális kár-, illetve pótlási árjegyzékünk a honlapunkon a Dokumentumaink menüpontban, vagy a szalon várójában is megtalálható. Az esetlegesen fizetendő díjakat a szalonban készpénzben, vagy 1 hetes fizetési határidővel átutalással lehet rendezni. Kiszállítással történő megrendelés esetén minden esetben átutalásos számlával szükséges kiegyenlíteni az elmaradást.

Mikor kell visszaadni a bérelt táncruhát?

Szalonból történő átvétel esetén a szalonba kell visszaszállítani a ruhát. A bérleti szerződés elején jól láthatóan feltüntetjük a visszahozatal helyét és időpontját. Megkérünk mindenkit, hogy időben juttassa vissza a ruhát, hiszen a következő bérlőnek is ugyanolyan kifogástalan, tiszta és vasalt állapotban szeretnénk kiadni, ehhez viszont időre van szükségünk. Amennyiben a rendezvény hétfő és péntek közé esik, akkor a ruhát minden esetben másnap 10 és 12 óra között várjuk vissza. Novemberben vagy decemberben tartott, szombati napon esedékes  rendezvény esetén habár vasárnaponként nem tartunk nyitva, ettől függetlenül a ruhákat vasárnap vesszük vissza 9 és 14 óra között, csak be kell csengetni a kaputelefonon. Januártól és október között a szombaton tartott események esetén hétfőn 10 és 12 óra között várjuk vissza a ruhát.  Az is a kapcsolattartó feladatai közé tartozik, hogy mindenkivel tudassa a ruhák visszaszállításának helyét, idejét. Szalonban történő átvétel esetén érdemes előre megbeszélni, hogy a ruhák lehetőség szerint ne egyesével érkezzenek vissza, ehelyett például meg lehet bízni a csoport egyik felnőtt hozzátartozóját, hogy még közvetlenül a rendezvény után gyűjtse össze a ruhákat, amiket ő másnap kényelmesen el tud nekünk hozni autóval. Amennyiben aznap nem, vagy csak késve érkezik meg a ruha, személyenként napi 5.000 Ft késedelmi díjat vagyunk kénytelenek felszámítani, amit a szalonban készpénzben, vagy 1 hetes fizetési határidővel átutalással lehet rendezni. Ki-, illetve elszállítással történő szerződés esetén közvetlenül a rendezvényt követően fogjuk elszállítani a táncruhákat. Kollégáink a kapcsolattartóval egyeztetett helyszínen és időpontban, jól látható helyen fogják várni a fellépés végét, ahol minden bérlő személyesen át tudja adni a bérelt termékeket kollégáinknak. Amennyiben valakinek nem sikerül még aznap elszámolnia a ruhával, úgy rá is a napi 5.000 Ft-os késedelmi díj vonatkozik, és másnap kell megoldania a ruha visszajuttatását Teréz krt. 41. szám alatt található budapesti szalonunkba.

A Szalon meddig vállalja a ruhák visszaszállítását a rendezvényt követően?

Ki-, illetve elszállítással rendelt szerződések esetén este 23 óráig tudjuk vállalni a ruhák visszaszállítását a rendezvény helyszínéről. Ha ennél későbbi időpont lenne megfelelő, abban az esetben másnap délelőtt tudjuk lebonyolítani a ruhák visszaszállítását.